عشق فراموش شده
عاشقی کار تو نبود.......

 دردادگاه  عشق... قسمم قلبم بود وکیلم دلم وحضار

 

 
                            جمعی از عاشقان و دلسوختگان.                          
 
 
 
 
         قاضی نامم را بلند خواند وگناهم رادوست داشتن تو اعلام کرد
      
 
                        و پس محکوم شدم به تنهایی و مرگ..                     
 
 
 
 
    کنار چوبه ی دار ازمن خواستند تا آخرین خواسته ام را بگویم ومن گفتم:
    
 
              به تو بگویند ....دوستت دارم.... دوستت دارم....دوستت دارم             


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






نوشته شده در تاريخ شنبه 19 فروردين 1391برچسب:دادگاه,عشق, توسط پوریا
    

درج آگهی رایگان

سایت آگهی